BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at være en del af et dynamisk team, som servicerer Ikast-Brande Kommunes tre administrationsbygninger i henholdsvis Ikast og Nr. Snede? Du vil primært få arbejdssted i Ikast på Rådhuset, men der vil være opgaver, som skal løses i alle tre administrationsbygninger.
Som Teknisk Servicemedarbejder er dagene aldrig ens, da Serviceteamet varetager forskellige servicefunktioner som f.eks. budtjeneste, vagttjeneste, indvendig vedligeholdelse af bygningerne, varmestyring, servicering af tjenestebiler, indkøb af kontorartikler mv.
Vores Serviceteam består p.t. af en Teknisk Serviceleder og en teknisk servicemedarbejder. Vi er en del af Økonomi- og Personaleafdelingen og er i daglig kontakt med de administrative medarbejdere i administrationsbygningerne.
Arbejdsopgaver
- Håndtering af post, trykkeriopgaver, pap og papir
- Varemodtagelse
- Håndtering af adgangskort og alarmer
- Udbedring af fejl og reparationer
- Kørsel med mad for fælleskantinen
- Indsamling af affald fra beholdere til sortering (glas, metal etc.)
- Oprydning efter arrangementer
- Flytning af møbler og andre materialer
- Service, rengøring m.v. af kommunens lånebiler
- Indkøb af kontorartikler og opfyldning af kopipapir
- Ad-hoc opgaver
Vi forventer, at du:
- Har kørekort
- Har flair for og erfaring med praktiske opgaver
- Er indstillet på at have en hverdag, hvor opgaverne ikke altid kan planlægges på forhånd
- Er god til at prioritere og strukturere opgaver
- Er udadvendt og har stærke sociale kompetencer
- Er serviceminded
- Har en god fysik
- Har erfaring med arbejdsmiljø og sikkerhed på arbejdspladsen
- Har flair for og erfaring med IT
Vi tilbyder:
- Et selvstændigt job i en organisation hvor ledelsesstrukturen er flad og kommunikationen er ligefrem på den konstruktive måde
- Et alsidigt og spændende job i en organisation i udvikling
- Gode kollegaer med et godt humør og en uformel omgangstone
Løn og ansættelsesforhold:
Stillingen er en fuldtidsstilling med flextid. Man skal forvente, at der vil forekomme arbejde udenfor normal arbejdstid ved arrangementer, som eksempelvis byrådsmøder og ved valg. Man vil desuden skulle indgå i en vagtordning. Aftale om løn og ansættelsesvilkår sker ifølge kvalifikationer og gældende overenskomst. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. oktober 2024. Ansættelse er betinget af at der kan fremvises en tilfredsstillende privat straffeattest.
For yderligere information om stillingen kontakt:
Leder for Indkøb og Teknisk Service Britt Byrknes – tlf. 9960 4080
Hvis du vil vide mere om at være ansat i Ikast-Brande Kommune, så klik på http://www.ikast-brande.dk/job/ikast-brande-kommune-som-arbejdsplads
Ansøgning:
Er du interesseret i dette spændende job, med frihed under ansvar, så klik på nedenstående link og vedhæft din ansøgning og CV.
Ansøgningsfrist er søndag den 11. august 2024.
Ansættelsessamtale:
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag den 19. august 2024 i Ikast
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ikast-Brande Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Ikast-Brande Kommune, Rådhusstrædet 6, 7430 Ikast
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 11-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6083945