Teknisk Servicemedarbejder i kommunens administrationsbygninger

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du lyst til at være en del af et dynamisk team, som servicerer Ikast-Brande Kommunes tre administrationsbygninger i henholdsvis Ikast og Nr. Snede? Du vil primært få arbejdssted i Ikast på Rådhuset, men der vil være opgaver, som skal løses i alle tre administrationsbygninger. 

Som Teknisk Servicemedarbejder er dagene aldrig ens, da Serviceteamet varetager forskellige servicefunktioner som f.eks. budtjeneste, vagttjeneste, indvendig vedligeholdelse af bygningerne, varmestyring, servicering af tjenestebiler, indkøb af kontorartikler mv.

Vores Serviceteam består p.t. af en Teknisk Serviceleder og 2 tekniske servicemedarbejdere. Vi er en del af Økonomi- og Personaleafdelingen og er i daglig kontakt med de administrative medarbejdere i administrationsbygningerne.

Arbejdsopgaver

  • Håndtering af post, trykkeriopgaver, pap og papir
  • Varemodtagelse
  • Håndtering af adgangskort og alarmer
  • Udbedring af fejl og reparationer
  • Kørsel med mad for fælleskantinen
  • Indsamling af affald fra beholdere til sortering (glas, metal etc.)
  • Oprydning efter arrangementer
  • Flytning af møbler og andre materialer
  • Service, rengøring m.v. af kommunens lånebiler
  • Indkøb af kontorartikler og opfyldning af kopipapir
  • Ad-hoc opgaver

Vi forventer, at du:

  • Har kørekort
  • Er indstillet på at have en hverdag, hvor opgaverne ikke altid kan planlægges på forhånd
  • Er udadvendt og har stærke sociale kompetencer
  • Er serviceminded
  • Har erfaring med arbejdsmiljø og sikkerhed på arbejdspladsen
  • Er god til at prioritere og strukturere opgaver
  • Har flair for og erfaring med IT
  • Har flair for og erfaring med praktiske opgaver 
  • Har en god fysik 

Vi tilbyder:

  • Et selvstændigt job i en organisation hvor ledelsesstrukturen er flad og kommunikationen er ligefrem på den konstruktive måde
  • Et alsidigt og spændende job i en organisation i udvikling
  • Gode kollegaer med et godt humør og en uformel omgangstone

Løn og ansættelsesforhold:
Stillingen er en fuldtidsstilling med flextid. Man skal forvente, at der vil forekomme arbejde udenfor normal arbejdstid ved arrangementer, som eksempelvis byrådsmøder og ved valg. Man vil desuden skulle indgå i en vagtordning. Aftale om løn og ansættelsesvilkår sker ifølge kvalifikationer og gældende overenskomst. Stillingen ønskes besat senest den 1. juni 2024. Ansættelse er betinget af at der kan fremvises en tilfredsstillende privat straffeattest.

For yderligere information om stillingen kontakt:
Leder for Indkøb og Teknisk Service Britt Byrknes – tlf. 9960 4080 / 5172 7366

Hvis du vil vide mere om at være ansat i Ikast-Brande Kommune, så klik på http://www.ikast-brande.dk/job/ikast-brande-kommune-som-arbejdsplads

Ansøgning:
Er du interesseret i dette spændende job, med frihed under ansvar, så klik på nedenstående link og vedhæft din ansøgning og CV.

Ansøgningsfrist er den 1. april 2024.

Ansættelsessamtale:
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler torsdag den 4. april 2024 i Ikast

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ikast-Brande Kommune, Rådhusstrædet 6, 7430 Ikast

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6010605

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet