BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Psykiatri og Handicap, Myndighed i Ikast-Brande Kommune er en afdeling i konstant udvikling, og vi har nu mulighed for at invitere en ny medarbejder med på holdet.
Vi søger derfor pr. 1. december 2023 en dygtig og engageret socialrådgiver til en fast stilling. Stillingen er på 37 timer ugentligt.
Psykiatri og Handicap, Myndighed består af i alt 11 medarbejdere: 9 socialrådgivere, 1 administrativ medarbejder og 1 afdelingsleder.
Arbejdsopgaverne vil primært være:
- Rådgivning og sagsbehandling indenfor Serviceloven, herunder udredning og vurdering af borgers behov med udgangspunkt i voksenudredningsmetoden VUM
- Et dagligt tværgående samarbejde med offentlige og private udfører samt myndighedsafdelinger i og udenfor kommunen.
- Deltagelse i diverse udviklingstiltag i afdelingen.
Vi forventer:
- At du er uddannet socialrådgiver og har erfaring med myndighedsopgaver i en kommunal forvaltning.
- At du er velformuleret i skrift og tale.
- At du tænker og arbejder ud fra et relationelt, koordinerende og sammenhængende mindset
- At du arbejder systematisk og målrettet
- At du trives i en afdeling med mange bolde i luften.
Vi tilbyder:
- Et arbejde i en dynamisk organisation under udvikling.
- En engageret medarbejdergruppe hvor der er højt til loftet, og hvor humor er en del af hverdagen
- En hverdag præget af Ikast-Brande Kommunes værdier omkring dialog, tillid og ansvarlighed
- Et job med stor kompetence og høj grad af selvstændighed.
- Masser af faglige udfordringer og udviklingsmuligheder.
- Fleksible arbejdstider, herunder mulighed for at arbejde hjemme efter aftale.
Løn- og ansættelsesforhold:
Stillingen er en fast stilling på 37 timer ugentlig med start den 1. december 2023.
Aftale om løn- og ansættelsesvilkår sker ifølge gældende overenskomst.
Yderligere oplysninger om stillingen kontakt:
Leder af Myndighed Lisbet Hedegaard på tlf. 22881148.
Ansøgning:
Er du interesseret i at søge stillingen, så klik på nedenstående link og vedhæft din ansøgning og CV.
Ansøgningsfrist den 16. oktober 2023 kl. 8:00
Ansættelsessamtaler forventes afholdt den 24. oktober 2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ikast-Brande Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Ikast-Brande Kommune, Sjællandsgade 6, 7430 Ikast
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5912758