BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
For kunde søges: Salgs- og marketingkoordinator Er du en skarp koordinator med evner eller interesse inden for marketing? Og har du lyst til at være en del af en veletableret virksomhed, der arbejder på at fremme bæredygtige løsninger inden for den grønne omstilling? Så læs med her!
På vegne af vores kunde søger vi en dygtig salgs- og marketingkoordinator. Virksomheden, som er blandt de førende inden for det danske energimarked, er i fuld gang med at udvikle salgsafdelingen og har brug for en erfaren og engageret person til at koordinere tilbudsprocesserne og styrke virksomhedens markedsføring. Det er her, at du som salgs- og marketingkoordinator vil få en unik mulighed for at påvirke virksomhedens succes og være med til at gøre en forskel inden for den grønne omstilling.
Din daglige arbejdsplads vil være på virksomhedens kontor i Midtjylland. Der er tale om en fuldtidsstilling med reference til salgs- og marketingchefen.
Vær tovholder på komplekse tilbudsprojekter
Som salgs- og marketingkoordinator får du en central rolle i virksomheden og en bred kontaktflade, internt på tværs af afdelinger. Du bliver ansvarlig for koordinering af processen i tilbudsarbejdet, som du er med på lige fra overdragelsen fra salg til projektafdelingen og helt frem til, at tilbudsmaterialet skal afsendes. Du bidrager selv med skrivearbejde i forbindelse med tilbud, som skal varetages, samt opdatering, udvikling og kvalitetskontrol af salgsmaterialet.
Dine arbejdsopgaver vil omfatte:
- Koordinere processen i tilbudsarbejdet og sikre overholdelse af virksomhedens processer
- Udarbejde og opdatere tilbudsmateriale i samarbejde med relevante kollegaer på projekterne
- Kvalitetskontrol af tilbud
- Afsøgning af nye opgaver på web- og udbudsportaler
- Supportere på præsentationsmateriale til møder
- Opdatere diverse interne sagsstyrings værktøjer månedligt
- Bidrage til udvikling og opdatering af salgsmateriale
- Sikre proaktiv markedsføring af virksomhedens navn på forskellige platforme, herunder:
- Skabe indhold til virksomhedens LinkedIn-side og udarbejde cases til virksomhedens hjemmeside
- Være bindeled mellem virksomhed og eksterne samarbejdspartnere på området
- Håndtering af interne opgaver i forbindelse med tilbudsgivning, tilbudsopfølgning, ordrebekræftelse
- Bestilling af komponenter hos underleverandører og indsamling og forsendelse af tilhørende dokumentation til kunden
Du ved, hvordan I når i mål
Med din strukturerede tilgang til opgaveløsning og planlægning vil du komme langt i denne stilling. Du trives med skarpe deadlines og en rolle, som kræver, at du kan sætte terminer undervejs i processen for at sikre, at tingene når at være klar til den ønskede dato. Vi forestiller os desuden, at du:
- Har erfaring fra en lignende rolle, hvor du har arbejdet med tilbudsprocesser, inden for projektsalg
- Har fremragende kommunikationsevner, både skriftligt og mundtligt
- Har erfaring eller blot interesse i at arbejde med marketingrelaterede opgaver
Du har gode samarbejdsevner og trives med at arbejde sammen med mennesker med forskellig baggrund og faglighed. Du kan arbejde selvstændigt, er ansvarsbevidst og har overblik og øje på detaljerne. Som person har du masser af gå-på-mod i løsningen af opgaver, nye som eksisterende, og har lyst til at være med til at højne standarden for virksomhedens tilbudsarbejde og præsentationsmateriale og sikre, at resultaterne lever op til virksomhedens høje standarder.
Du tilbydes
Du tilbydes et spændende og afvekslende job i en virksomhed, hvor der er plads til personlig og faglig udvikling. Du bliver en del af en værdibaseret virksomhed med et godt arbejdsmiljø, hvor man tager medarbejdernes trivsel og udvikling alvorligt. Udover en attraktiv lønpakke baseret på dine kvalifikationer og erfaring, inkluderer personalegoderne blandt andet kantineordning, personaleforening, sundhedsforsikring og massageordning. Men vigtigst af alt får du fantastiske kollegaer, der brænder for det, de gør, og som er klar til at byde dig velkommen.
Vi ønsker i den indledende fase af rekrutteringsprocessen at bevare virksomhedens anonymitet. Vi beder interesserede kandidater om at sende deres CV og en motiveret ansøgning via knappen ”Søg stillingen” nedenfor. Vi vil kontakte egnede kandidater og dele yderligere oplysninger om virksomheden og stillingen på et senere tidspunkt i processen.
Kontakt og ansøgning
Har du spørgsmål til stillingen er du velkommen til at kontakte PRO&CO på tlf. 9660 3200, som varetager rekrutteringen til denne.
Send din ansøgning samt CV til PRO&CO via knappen "Søg stillingen" herunder.
Der er ingen ansøgningsfrist. Vi behandler ansøgningerne og indkalder til samtaler løbende. Pga. ferie forventer vi først at begynde behandling af ansøgninger primo august.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ikast-Brande Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
PRO&CO A/S, Lassonsvej 2, 7430 Ikast
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.proogco.dk/ledige-stillinger/?hr=show-job/154955&linkref=120826&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5872830