Sagsbehandler til kropsbårne hjælpemidler hos sundhed og ældre i Ikast-Brande kommune

dato

Sagsbehandler søges til Myndighed - Sundhed og ældre, kropsbårne hjælpemidler

Motiveres du af en hverdag med spændende arbejdsopgaver inden for sagsbehandling? Så er det måske dig vi søger som vores nye kollega på det administrative område.
Vi ønsker os en kollega som har lyst til at indgå i arbejdsfællesskabet med kolleger inden for administrationen, visitation og hjælpemiddelområdet. 

Hos os får du et spændende job, hvor alle sager behandles efter en konkret og individuel vurdering, og hvor du skal balancere mellem borgerens behov, lovgivning og det kommunale serviceniveau. Du får også et job med mulighed for at arbejde selvstændigt, med indflydelse på egen arbejdsdag og med mulighed for at bidrage i udviklingen af effektiv praksis på området.

Vi arbejder for at alle kolleger trives på vores arbejdsplads og vores arbejdsmoral er høj. Forventning til dig er at du byder positivt ind og hjælper os med at fastholde vores gode arbejdsmiljø. 

Det vil være en fordel, hvis du

  • Fx er uddannet sygeplejerske eller har erfaring med sagsbehandling indenfor det kropsbårne område
  • Har en systematisk og målrettet tilgang til dine opgaver og derfor er god til at planlægge og strukturere din arbejdsdag
  • Har erfaring med at arbejde i en forvaltning 
  • Kan arbejde såvel selvstændigt som en del af et team
  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Er velformuleret i skrift og tale

Arbejdsopgaverne er mangeartede og du skal være indstillet på, at de kan variere. I hovedtræk vil de være:

  • Sagsbehandling af ansøgning om kropsbårne hjælpemidler
    • Stomiprodukter
    • Diabeteshjælpemidler
    • Kateter mv.
    • Bleer

Vi anser os selv som et en dynamisk og modig organisation som fortsat er under udvikling. Vi er mange engagerede kolleger, som sætter pris på et godt kollegialt arbejdsmiljø. Vores hverdag er præget af Ikast-Brande Kommunes værdier omkring dialog, tillid og ansvarlighed.

Løn- og ansættelsesforhold:
Stillingen er som udgangspunkt på 32 timer ugentligt med mulighed for fuld tid. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. februar 2025.

Løn- og ansættelsesvilkår sker i forhold til gældende overenskomst. Ansættelsesstedet er i Ikast.

Hvis du gerne vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Leder af Myndighed Stinne Mensberg på tlf. 4132 4590.

Ansøgning:
Send din ansøgning, CV og relevante dokumenter senest den 15.12.2024 kl. 24:00.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 17.12 2024.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Ikast-Brande Kommune, Sjællandsgade 6, 7430 Ikast

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6158451

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet