Projektleder til kontraktstyring og samarbejde i Vej og Park - Bliv en del af vores engagerede hold hos Ikast-Brande Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du projektleder og kan bevare overblikket, samtidig med, at du sikrer det konstruktive samarbejde med entreprenøren? – er du stærk indenfor kontraktmæssige aftaler og trænger du til en flok nye skønne kollegaer? – Så kom og bliv en del af Vej og Park ved Ikast-Brande Kommune.

Om os:
Vi er i øjeblikket 15 engagerede medarbejdere, der trives godt sammen. Vores hverdag er præget af en uformel og humoristisk tone. Vi arbejder med alle aspekter inden for vej- og parkområdet, både anlæg, drift og planlægning.
Vej og Park er en del af Teknik og Miljø, hvor vi arbejder helhedsorienteret og på tværs. Det ligger i vores DNA at være løsningssøgende og sammen arbejder vi for at få idéer til at blive til virkelighed.
Ikast-Brande Kommune har tilbage i 2022 indgået kontrakt med en privat entreprenør omkring hovedparten af driftsopgaverne indenfor fagområderne: veje, grønne områder, boldbaner samt vintertjeneste. Vores tidligere kontraktstyrer har søgt nye udfordringer og derfor er vi udkig efter en ny. 

Om dig og jobbet:
Du bliver omdrejningspunktet i samspillet imellem de fagansvarlige indenfor de fire fagområder i Vej og Park og entreprenørerne. Det er dig der har ansvar for, at de aftaler (serviceniveau, pris og kvalitet) der er indgået, bliver overholdt af entreprenøren.
Vi forestiller os, at du i dag bestrider et job med mange kontaktflader og ansvar for driftskontrakter og økonomistyring, og at du er skarp på de juridiske elementer i kontraktopfølgningen. 
Du ser sikkert dig selv som en stærk forhandler og du ved, at et samarbejde kun bliver godt når begge parter er glade for den aftale I har indgået.
Vi håber, du har et hjerte der banker for det grønne område eller vejområdet og at det også er en medvirkende årsag til, at du søger denne stilling.
Udover arbejdet med kontrakten vil du skulle bidrage til løsninger af andre opgaver, der fastlægges ud fra de kompetencer, du byder ind med.

Hos Vej og Park får du:
•    Afvekslende opgaver og faglige udfordringer, der løses i samarbejde med engagerede kollegaer
•    Mulighed for selv at tilrettelægge stillingen og sætte præg på din hverdag
•    Mulighed for både personlig og faglig udvikling
•    Et godt og uformelt arbejdsklima med gode kollegaer
•    En arbejdsuge på 37 timer med flexordning og mulighed for at arbejde hjemmefra


Hos Vej og Park forventer vi at:
•    Du har gode samarbejdsevner, er empatisk, tålmodig og løsningsorienteret, og kan se en sag fra flere vinkler, både i forhold til kolleger, borgere, samarbejdspartnere og leverandører
•    Du har erfaring med projektledelse fra planlægning til udførelse
•    Du er struktureret og kan bevare overblikket i en travl hverdag
•    Du har erfaring med økonomistyring
•    Du har erfaring med konflikthåndtering og bodserklæringer
•    Du har gode forhandlingsevner og kan udvise gennemslagskraft
•    Du er faglig stærk inden for et eller flere af kontraktens områder
•    Du har praktisk erfaring med og kan håndtere de forskellige driftsopgaver og kontrakter
•    Du kan koordinere de faglige input fra bestillerne og leverandøren

Er du interesseret i at få frihed under ansvar, arbejde med spændende projekter, få dygtige motiverede kollegaer, der arbejder godt sammen, så er Vej og Park et sted for dig. Stillingen ønskes besat hurtigst muligt, men vi venter gerne på den rigtige kollega.

Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte:
Lene Hoffmann, Gruppekoordinator for Vej og Park, på mobil: 2126 5201 eller e-mail: lehof@ikast-brande.dk
(uge 28 - 29)
Karina Lohmann, Sektionsleder for Affald, Vej og Park, mobil: 3067 0452 eller e-mail: karlohm@ikast-brande.dk
(uge 30-31)

Løn- og ansættelsesforhold
Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen.
Der er flextidsordning og mulighed for en ugentlig hjemmearbejdsdag. 
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Arbejdssted:
Ikast-Brande Kommune, Teknik og Miljø, Administration Vest, Sjællandsgade 6, 7430 Ikast

Tiltrædelse:
1. oktober - gerne før 
Ansøgningsfrist:
Søndag den 11. august 2024 

Samtaler
Torsdag den 15. august 2024, evt. anden samtale tirsdag den 20. august 2024

Send ansøgning
Send din ansøgning via vores rekrutteringssystem. Du bliver guidet igennem ved at trykke på knappen 'Ansøg'. Det er også muligt at vedhæfte relevante bilag som CV, anbefaling m.m. Alle ansøgninger læses og behandles via rekrutteringssystemet, hvorfor en ansøgning sendt på anden vis, ikke kan forventes at blive behandlet.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ikast-Brande Kommune, Sjællandsgade 6, 7430 Ikast

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6078505

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet