Projektleder til implementering af nyt intranet i Ikast-Brande Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du på udkig efter en spændende stilling, hvor du blandt andet skal medvirke til implementeringen af et nyt intranet? Så kig med her

I Ikast-Brande Kommune skal vi have nyt intranet – det glæder vi os meget til. Intranettet skal forbedre vores interne kommunikation og informationsdeling på tværs af organisationen.

Opgaven med at få implementeret et nyt intranet ligger i Erhvervs- og Fritidsafdelingen. Afdelingen er en central stabsfunktion og opgaverne spænder vidt og omfatter kommunikation, HR samt betjening af direktion og byråd.

Hvad intranettet skal indeholde, og hvordan det skal opbygges, har vi brug for hjælp til. Gerne af en person som har et indgående kendskab til arbejdsopgaverne i en kommune, og hvis muligt også kendskab til Ikast-Brande Kommune. Det vil heller ikke gøre noget, hvis du har erfaring med indførelsen af nye it-systemer. 

Som projektleder vil du have det overordnede ansvar for planlægning, koordinering og implementering af vores nye intranet. Du vil samarbejde tæt med vores IT-afdeling og den implementeringsgruppe som nedsættes for at sikre en smidig og succesfuld udrulning. 

Intranettet bliver kun en del af din opgaveportefølje. Du kommer også til at arbejde med mange andre ting. Det kan eksempelvis være forskellige administrative opgaver, ledelsesbetjening o.l. Opgaverne vil afhænge af hvilke kompetencer du i øvrigt kommer med.

Struktureret og servicemindet profil

For at trives i jobbet kræver det, at du arbejder systematisk med sans for detaljerne i opgaverne. Du er god til at holde overblikket og sætter en ære i at overholde deadlines samt at levere arbejdsopgaver af høj kvalitet, uden at gå på kompromis med serviceniveauet.

På baggrund af ovennævnte søger vi en medarbejder, der

  • er struktureret og  følger opgaverne til dørs
  • kan samarbejde med mange forskellige aktører
  • arbejder selvstændigt – men også sammen med kollegaer om nogle af opgaverne
  • er god til at kommunikere – både mundtligt og skriftligt
  • er uhøjtidelig og besidder et godt humør


Erhvervs- og Fritidsafdelingen – din nye arbejdsplads

Erhvervs- og Fritidsafdelingen har til huse på Rådhuset i Ikast. Vi er en afdeling som arbejder med mange forskellige opgaver. Ud over erhverv og fritid er der i afdelingen kollegaer som arbejder med HR, kommunikation og udvikling samt byråds- og direktionsbetjening.

Du får 16 kompetente og engagerede kollegaer, som er gode til at hjælpe hinanden. Vi har alle en travl hverdag, men vi har fokus på at afsætte tid til videndeling og sparring og hjælp til kollegaer, som har brug for en ekstra hånd med at komme i mål med opgaverne. Du bliver en del af en afdeling, hvor der er højt til loftet og plads til selvstændighed. Vi er en arbejdsplads, hvor vi praktiserer dialog, tillid og ansvarlighed.


Løn- og ansættelsesforhold:
Arbejdstiden er 37 timer om ugen.

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Tiltrædelse pr. 1. oktober 2024 eller snarest muligt.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ikast-Brande Kommune, Rådhusstrædet 6, 7430 Ikast

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 23-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6098226

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet