Økonomimedarbejder til Regnskabsteamet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du flair for tal og en god forståelse for IT og økonomisystemer? Har du erfaringer med afstemninger og bogføring? Kan du holde fokus og levere høj kvalitet? Så er du måske netop den kandidat, vi søger som vores nye kollega til Økonomiafdelingens Regnskabsteam. Stillingen er på 37 timer med start 1. maj 2024.


Vi kan tilbyde et varieret og selvstændigt job i en afdeling, hvor ledelsesstrukturen er flad og kommunikationen er ligefrem på den konstruktive måde. Ånden i afdelingen er, at man byder ind på de muligheder der opstår og opnår indflydelse den vej igennem.

Dine opgaver vil bl.a. være

  • Bogførings- og omkonteringsopgaver, herunder bogføring af bank og fordeling af decentrale udgifter
  • Bogholderiservice Hotline
  • Afstemninger
  • Fakturaopkrævning
  • Øvrige økonomi- og bogholderiopgaver
  • Opdatering af vejledninger, internet og intranet
  • Ajourføring af budget ud fra byrådsbeslutninger
  • Ad hoc-opgaver

Hvem er du

  • Du har en relevant uddannelse inden for økonomi. Gerne kommunom, men det er ikke et krav
  • Du har erfaring fra en lignende stilling, gerne fra den kommunale verden
  • Du har flair for IT
  • Du er serviceorienteret og god til at kommunikere 
  • Du er en teamplayer der byder ind og er med til at sikre, at der løftes i flok og at den nuværende kultur respekteres – men samtidig udvikles
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt, men samtidigt have øje for, hvornår man skal inddrage andre
  • Du skal have godt humør og gå på mod
     

Vi tilbyder
Et alsidigt og spændende job i en organisation i udvikling.
En ansættelse, hvor der er plads til Worklife Balance og samtidig spændende og ansvarsfulde opgaver. Der er rig mulighed for både faglig og personlig udvikling.

Lidt om teamet
Du vil indgå i team Regnskab som er en del af kommunens centrale Økonomiafdeling i Ikast. Teamet består af 8 dedikerede medarbejdere, heraf 1 elev. Du vil referere til teamleder, Tina D. Larsen.

Løn og ansættelsesforhold
Ansættelsestidspunktet vil være senest den 1. maj 2024.
Ansættelse sker på overenskomstmæssige vilkår, og løn fastsættes efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation og ud fra principperne i ”Ny løn”.

Ansøgning
Er du interesseret i dette spændende job, så klik på nedenstående link og vedhæft din ansøgning og CV. Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler tirsdag den 26. marts 2024 i Ikast. 

For yderligere oplysninger kontakt
Teamleder Tina D. Larsen på telefon: 9960 4109

 

Hvis du vil vide mere om at være ansat i Ikast-Brande Kommune, så klik på At være ansat i Ikast-Brande Kommune.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ikast-Brande Kommune, Rådhusstrædet, 9, 7430 Ikast

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6007602

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet