Økonomimedarbejder til regnskabsteam i Ikast-Brande Kommune

Profilbillede
dato

Har du flair for tal og en god forståelse for IT og økonomisystemer? Har du erfaring med afstemninger og bogføring? Har du lyst til at være med til at vedligeholde vores økonomisystem? Kan du holde fokus og levere høj kvalitet? Så er du måske netop den kandidat, vi søger som vores nye kollega til Økonomi- og Personaleafdelingens Regnskabsteam.

Vi kan tilbyde et varieret og selvstændigt job i en afdeling, hvor ledelsesstrukturen er fald og kommunikationen er ligefrem på den konstruktive måde. Kulturen i afdelingen er, at man byder ind på de muligheder der opstår og opnår indflydelse den vej igennem.

Dine opgaver vil være

  • Bogholderi- og regnskabsopgaver
  • Bogholderservice Hotline
  • Vedligeholdelse af stamdata i økonomisystemet ØS Indsigt
  • Kontrol af driftsjobs i økonomisystemet ØS Indsigt
  • Central opfølgning på kommunens afstemninger
  • Overførsler mellem egne konti
  • Registrering af entreprisegarantier
  • Registrering og omkontering af rejseforsikring
  • Vedligeholdelse af centrale vejledninger
  • Ad hoc opgaver

Hvem er du

  • Du er kontoruddannet og har eventuelt suppleret din uddannelse med kommunom, diplom i offentlig administration eller lignende
  • Du har nogle års erfaring fra en lignende stilling
  • Du har flair for IT
  • Du er serviceorienteret og god til at kommunikere 
  • Du er en teamplayer, der forstår, at opgaverne i afdelingen løftes i fællesskab
  • Du skal kunne arbejde selvstændigt, men samtidigt have øje for, hvornår man skal inddrage andre
  • Du har godt humør og gå på mod

Vi tilbyder

Et alsidigt og spændende job i en organisation i udvikling.
En ansættelse, hvor der er plads til Worklife Balance, og samtidig spændende og forskelligartede opgaver. 

Lidt om teamet

Du vil indgå i Regnskabsteamet, som er en del af Ikast-Brande Kommunes centrale Økonomi- og Personaleafdeling. Teamet består af 8 dedikerede medarbejdere heraf 1 elev. Du vil referere til leder af Regnskab, Tina D. Larsen.

Løn og ansættelsesforhold

Stillingen har en ugentlig arbejdstid på 37 timer.

Ansættelse sker på overenskomstmæssige vilkår, og løn fastsættes efter forhandling med den forhandlingsberettigede organisation og ud fra principperne i ”Ny løn”.

Ansøgning

Er du interesseret i dette spændende job, så klik på nedenstående link og vedhæft din ansøgning og CV.

Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler den 25. september 2024 i Ikast. 

Ansættelsestidspunktet vil være 1. november 2024 eller efter aftale.

Yderligere oplysninger

Hvis du har spørgsmål, kan du kontakte Leder af Regnskab Tina Larsen på: 9960 4109 eller økonomimedarbejder Pia Hausted på: 9960 4110.

Hvis du vil vide mere om at være ansat i Ikast-Brande Kommune, så klik på At være ansat i Ikast-Brande Kommune

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Ikast-Brande Kommune, Rådhusstrædet 6, 7430 Ikast

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-09-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6109435

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet