Økonomimedarbejder til Hjemmeplejen og Sygeplejen - Skab resultater og udvikling

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Du er måske vores nye medarbejder, hvis du….

  • Er struktureret, detaljeorienteret og kan bidrage til at sikre en solid økonomisk drift og samtidig motiveres af at skabe god ledelsesunderstøttelse
  • Trives med daglige driftsopgaver og har interesse i udvikling og kan være med til at tænke spændende løsninger og se udviklingspotentialer på dit område
  • Kan samarbejde på tværs og skabe fællesskab omkring opgaveløsningen ved at arbejde tæt sammen med kollegaer, lokalledere, distriktsledere, Sundheds- og Ældrechef og den centrale økonomiafdeling

Vi forestiller os, at du er HK‘er eller administrationsbachelor. Det vigtigste er, at du kommer med viden fra økonomiområdet. Det vil være en fordel, hvis du har viden fra en lignende stilling i en kommunal organisation, gerne indenfor Sundhed og Ældre. 

Dine opgaver vil primært være på Hjemmeplejens og Sygeplejens område, hvor størstedelen af opgaverne er betaling af faktura, udarbejdelse af budgetopfølgninger og deltagelse i budgetopfølgningsmøderne. Du får en rådgivende funktion til bl.a. ledelsen i Hjemmeplejen og Sygeplejen. 

Vi forventer, at du med dine kompetencer

  • Har erfaring i fakturabetaling og udarbejdelse af budgetopfølgninger
  • Kan se de økonomiske perspektiver og konsekvenser for de enkelte områder og afdelinger
  • Brænder for at skabe resultater og udvikling ved budget- og analyseopgaver
  • Har kendskab til administrative systemer. Har du kendskab til SD-Løn, ØS Indsigt og Targit Anywhere er det en fordel, men ikke et krav
  • Er en god teamplayer, er serviceminded og kan arbejde struktureret med mange opgaver samtidigt

 Vi kan tilbyde

  • En spændende stilling i et administrativ team, hvor I er 4 ansatte
  • Et job, hvor du får et tæt samarbejde med ledelsen i Sundhed og Ældreafdelingen
  • Et job, hvor du skal være med til at udvikle og ibrugtage nye økonomiske redskaber

Løn og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 37 timer ugentligt med ansættelse fra 1.9.2024.
Løn- og ansættelsesvilkår vil ske i henhold til aftale med forhandlingsberettiget organisation.
Når vi ansætter personale i Sundhed og Ældre, er det en betingelse, at den person, vi ønsker at ansætte, kan fremvise en tilfredsstillende privat straffeattest.

Ansættelsesstedet 
Teamet, du ansættes i, har kontor på Administration Vest i Ikast. Der vil være arbejdsdage og møder på forskellige lokationer i kommunen.

Ansøgningsfristen er d. 11. juni 2024.
Ansættelsessamtaler forventes afholdt d. 25. juni. Du bedes sende din ansøgning online. Klik på ”ANSØG” og vedhæft din ansøgning og dit CV.

Yderligere information. 
Såfremt du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte distriktsleder Dorthe Vogt Rasmussen på tlf. 30670012.

Vi glæder os til at høre fra dig.

 

 

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ikast-Brande Kommune, Sjællandsgade 6, 7430 Ikast

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6053703

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet