Økonomimedarbejder til boligselskab med fokus på trivsel og fællesskab i Ikast

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Brænder du for at bidrage med dine økonomikompetencer og samtidig være ansat i et boligselskab, hvor vi vægter trivsel højt både på arbejdspladsen og blandt vores beboere – så læs mere her:
Bomidtvest er et af de største boligselskaber i Region Midtjylland med mere end 3.400 lejemål. Vi er 19 medarbejdere på hovedkontoret i Ikast og 23 medarbejdere arbejder ude i vores mange boligområder i det Midt – og Vestjyske. Vi prioriterer at mødes til flere sociale arrangementer i løbet af året, da vi vægter fællesskabet og det sociale højt. Det præger også vores tilgang til det at leje boliger ud. Vi ser det som vores samfundsansvar at kunne huse alle og drage omsorg for vores mange beboere.
Som vores nye kollega vil du få en vigtig rolle i vores økonomiafdeling, hvor vi i dag er tre medarbejdere og en økonomichef. Vi arbejder tæt sammen med alle faggrupper i Bomidtvest.
 

Dine primære opgaver vil være:
Lønadministration: Sikring af korrekt og rettidig lønudbetaling
Regnskabs- og budgetudarbejdelse: Assistere ved udarbejdelse af regnskaber og budgetter
Afstemninger: Sikre nøjagtige og rettidige afstemninger samt løse diverse øvrige økonomiopgaver
Assistere økonomichefen med opgaver, blandt andet finansiering af nybyggerier og renoveringer
Fakturahåndtering: Modtagelse, kontrol og bogføring af fakturaer
Det vil være en fordel, hvis du har erfaring med én eller flere af ovenstående opgaver, men vi lægger mest vægt på følgende faglige og personlige kvalifikationer:
Talstærk og IT-kyndig, især med gode færdigheder i Office-pakken (specielt Excel), erfaring med EG Bolig og AI-værktøjer eksempelvis ChatGPT er en fordel, men ikke et krav
Samarbejdsorienteret – vi værdsætter en god stemning, en positiv tilgang til hverdagens udfordringer og samtidig en konstruktiv ærlighed, hvor vi giver hinanden feedback
Ansvarsbevidst og pligtopfyldende med en stærk motivation for at udvikle og optimere de daglige opgaver
 

Vi tilbyder:
 En spændende og varieret stilling i et boligselskab, der prioriterer trivsel og faglig udvikling
 Et åbent og positivt arbejdsmiljø med dygtige og hjælpsomme kollegaer
 Frihed under ansvar til at sætte dit præg på både arbejdsopgaver og afdelingens fremtid
 Konkurrencedygtige løn- og ansættelsesvilkår efter overenskomst med HK, inklusiv sundhedsforsikring, pensionsordning og frokostordning
 Fleksible arbejdstider med mulighed for aftalt hjemmearbejde
 En arbejdsplads, hvor vi mener, at det skal være både sjovt og givende at gå på arbejde
 

Hvis dette fortsat har din interesse, så er du velkommen til at kontakte os:
Økonomichef Jette Würts: 26 74 21 55 eller Direktør Per Dyhr Jensen: 21 47 14 37.
Alle henvendelser behandles fortroligt. Samtaler vil blive afholdt løbende. Ansøgninger og CV sendes til Jette Würts: jw@bomidtvest.dk senest 18. oktober 2024. Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ikast-Brande Kommune, Finsensvej 1A, 7430 Ikast

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6116519

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet