BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Økonomimedarbejder med ansvar for løn
For vores samarbejdspartner Klimadan i Ikast, søger en struktureret og dedikeret medarbejder til at udføre flere funktioner i økonomiafdelingen hos Klimadan – særligt fakturering og løn. Du vil få hovedansvaret for lønadministrationen, hvor din fornemmeste opgave vil være at sikre, at vores medarbejdere får den korrekte løn.
Du vil blive en del af en virksomhed, der vægter engagement, ordentlighed og holdånd meget højt, hvilket gerne skal afspejle sig i dagligdagen hos dig og dine kommende kollegaer. Desuden vægter vi fleksibilitet og tillid meget højt, hvorfor der for den rette vil være en høj grad af frihed under ansvar i dagligdagen.
Dine arbejdsopgaver
Lønadministration:
- Udarbejdelse af løngrundlag samt lønkørsel for ca. 65 ansatte.
- Administrative opgaver ifm. til- og fratrædelser.
- Ajourføring af personalehåndbog.
- Sikre at GDPR-retningslinjerne overholdes på lønområdet.
- Håndtering af ferie, barsel, sygefravær og overenskomster.
- Diverse afstemninger og bogføring af løn samt lønrelaterede poster.
Øvrige opgaver:
- Fakturering af servicebesøg.
- Opdatering af priser i ERP-system.
- Enkelte interne serviceopgaver.
- Ad hoc.
Kvalifikationer
Er du en engageret, selvstændig og struktureret type, vil du med stor sandsynlighed lykkes i rollen som lønansvarlig hos Klimadan.
Eftersom den primære opgave er lønadministration, er det vigtigt, at din uddannelsesmæssige baggrund og erfaring er inden for økonomi, løn eller HR-administration.
Du har lyst og evnen til at sætte dig ind i den aktuelle lovgivning om ferie, refusion, sygdom, barsel, GDPR m.m.
Har du erfaring med Navision, Dataløn og er erfaren bruger af Excel, vil du have en fordel, men det er dog ikke et krav for at komme i betragtning til stillingen.
Virksomheden tilbyder
Du vil blive en del af et team på 3 i økonomiafdelingen, som er beliggende på hovedkontoret i Ikast. Som del af økonomiafdelingen vil du referere til CFO, som også vil agere sparringspartner i dagligdagen.
Du vil få en bred kontaktflade i hele organisationen.
Klimadan har en aktiv personaleforening, hvor der på det seneste har været sociale arrangementer kvartalsvis.
Du bliver en del af en positiv og samarbejdsorienteret arbejdskultur.
Der er personalegoder i form af: Sundhedsordning, frugtordning og formiddagsbrød.
Du bliver en del af en sund virksomhedskultur, hvor vi fastholder en behagelig og omgængelig omgangstone. Medarbejderne er glade for at arbejde i virksomheden - også fordi jobbet muliggør en sund balance mellem arbejds- og privatliv.
Stillingen er som udgangspunkt 37 timer pr. uge til en fastansættelse.
Lyder dette som noget for dig? Send en ansøgning, samt CV til job@jaconnect.dk mærket: ”Økonomimedarbejder – løn”.
Har du spørgsmål er du velkommen til at kontakte Lene Venø 5455 2411
Klimadan A/S producerer og installerer kundetilpassede varmepumpeløsninger, af høj kvalitet, til både private, erhverv samt landbrug. Klimadan har 40 års erfaring og et landsdækkende servicenetværk, som giver tryghed i den daglige drift. Vores tekniske viden og erfaring sikrer dig en optimal løsning. Vi er landsdækkende med afdelinger i Jylland og på Sjælland.
Klimadan er medlem af varmepumpeordningen samt kølebranchens miljøordning,
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ikast-Brande Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JA Connect, Skovbakken, 6971 Spjald
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 30-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5952966