Nattevagt til Autismecenter Midtjylland

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Autismecenter Midtjylland opnormerer og søger nu flere vågne nattevagter. 

Du har nu muligheden for at blive en at vores nye kolleger, og blive del af et helt nyt natteam, ligesom du har muligheden for at vælge, om du ønsker at arbejde på del- eller fuld tid. Læs videre og se om det skulle være noget for dig.

Autismecenter Midtjylland er et bo og aktivitetstilbud for svagt til moderat fungerende voksne mennesker med autisme. Borgergruppen kendetegnes ved deres vedvarende behov for specialpædagogisk støtte i alle livets gøremål. De er alle mobile, og har en dagligdagen der bygger på genkendelighed, forudsigelighed og struktur. Dette opnås gennem en forud tilrettelagt pædagogisk indsats.

Arbejdets primære opgave består hovedsageligt af tilsyn og pædagogisk støtte hos borgerne. Derudover er der forefaldende praktiske og sundhedsfaglige opgaver, herunder rengøring og tøjvask, evt. forberede tilberedningen af mad, håndtering af medicin m.m. 

Nattevagtsstillingerne er tilknyttet de 4 bohuse på Hagelskærvej, hvor du sammen med en kollega, varetager opgaverne i tidsrummet kl. 22.45 til kl. 07.15. 

Erfaring med nattevagtsarbejde vil være en fordel.

Der vil være mulighed for at arbejde 34 timer/uge, med 7 nætter hver anden uge – eller 17 timer pr. uge med 3-4 vagter pr. uge samt hver 4. weekend. Der vil ligeledes være mulighed for supplerende timer.

Du kan læse mere om stedet på: https://ikast-brande.dk/autismecentermidtjylland/om-autismecenter-midtjylland

 

Vi forventer at du:

  • har erfaring indenfor autismeområdet eller anden relevant erfaring
  • har overblik i pressede situationer
  • er stabil, ansvarsbevidst og fysisk / psykisk robust
  • kan skabe ro, overblik og takle tilspidsede situationer
  • VIL samarbejdet med kollegaer, ledelsen og som trives med humor og et godt grin
  • er loyal, tillidsskabende, fleksibel og omstillingsparat
  • har et positivt livs- og menneskesyn
  • kan varetage lettere rengøringsopgaver
  • kan anvende IT som dagligt arbejdsredskab
  • har gode kommunikative egenskaber

 

Vi kan tilbyde:

  • en organisation, hvor borgeren er i centrum, og der arbejdes ud fra en KRAP-orienteret tilgang
  • et dynamisk og udviklingsorienteret arbejdsmiljø
  • et sted hvor humor, medindflydelse og arbejdsglæde vægtes højt
  • et sted hvor personalet inddrages aktivt i at være med til at præge fremtiden og skabe udvikling, og har stor handlefrihed under ansvar
  • et sted hvor der er fokus på kontinuerlig kompetenceudvikling, så vi sammen sikrer kerneopgaven og yder høj faglighed
  • et sted hvor vi tænker og handler innovativt.
  • oplæring og mentor ordning

 

Løn- og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst.

Yderligere oplysninger om stillingen kan fås ved henvendelse til en af følgende teamledere. 

Anny Danekilde, andda@ikast-brande.dk - Mette Tidemann, metsc@ikast-brande.dk - Heines Marker heimark@ikast-brande.dk - og vi aftaler nærmere, hvad enten du ønsker at besøge os eller afklare spørgsmål.

 

Vi glæder os til at høre fra dig. 


Ansøgningsfristen er 10.12.23 

Der afholdes løbende jobsamtaler

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ikast-Brande Kommune, Hagelskærvej, 15, 7430 Ikast

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 10-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5948077

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet