BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Salg og udvikling på virksomhedens key accounts, online marketplaces og større kunder på kontraktmarkedet. Et internationalt salgsjob i bolig- og livsstilsbranchen. Kan du skabe vækst i omsætningen?
Virksomheden
Bloomingville A/S er en international virksomhed, der designer, udvikler og sælger kollektioner inden for boliginteriør og møbler. De beskæftiger 70 medarbejdere på hovedkontoret i Ikast og har desuden mere end 65 agenter og distributører fordelt i Europa/verden. Eksportandelen udgør mere end 90% af omsætningen.
Jobbet
Som Key Account Manager er det dit primære ansvar at drive og udvikle salget. Du får ansvar for de større kunder herunder stormagasiner, online kunder samt kunder indenfor kontraktmarkedet og kommer til at arbejde internationalt såvel som i DK. Du får en afgørende rolle i at opbygge og vedligeholde relationer til kunderne og sikrer her igennem virksomhedens succes på både kort og lang bane. Du sikrer kundeloyalitet og øger virksomhedens indtjening.
Dine opgaver vil blandt andet være:
- Salg til eksisterende key accounts
- Opsøgende salg til nye kunder
Du får arbejdsplads på kontoret i Ikast, men skal forvente ca. 40-60 rejsedage pr. år. Du får reference til Sales Director. - Onboarding af nye key accounts herunder marketplaces i Europa
- Samarbejde med eksterne partnere på udvikling og salg til marketplaces
- Opsætning af KPI’er på egne kunder og opfølgning herpå
- Planlægning og eksekvering af salgsfremmende aktiviteter
- Kontraktforhandlinger
- Deltagelse i relevante messer og lokale events samt planlægning heraf
- Udvikling af private label salg
- Budgettering og opfølgning herpå
- Kundebesøg
Dine kompetencer
Du har nogle års erfaring med internationalt salg til større accounts og gerne til kontraktmarkedet. Erfaring med mode-/eller bolig- og livsstilsbranchen er en fordel, ligesom erfaring med særligt det tyske marked er en fordel. Du kan fremvise vækst i dine salgstal for de markeder, du har haft ansvar for. Du har fået skabt en spændende salgsmæssig værktøjskasse, der dokumenterer, at du har en innovativ og iderig tilgang til salget. Du har en motiverende og engagerende personlighed, der smitter i teamet, så der skabes teamånd og gejst for at nå målene. Du går gerne forrest og viser, hvordan man med nytænkning og mod kan skabe vækst, indtjening og glade kunder.
Du er resultatorienteret og arbejder målrettet for at indfri både de forventninger, der er til dig internt, men også for at indfri de forventninger der er skabt hos kunden. Din tilgang giver dig overblik, og du holder derfor fast i retningen så budget, mål og strategi indfries.
Det vil være en stor fordel, at du interesserer dig for design og indretning, samt motiveres af at arbejde i en virksomhed, der arbejder med livsstilsprodukter, der skaber glæde. Du er godt kommunikerende på dansk, engelsk og tysk (eller eventuelt andet 3. sprog) både mundtligt og skriftligt. Erfaring med MS Dynamics 365 Business Central vil være en fordel.
Bloomingville tilbyder
Et spændende job i en kreativ og dynamisk virksomhed. Stillingen er en fuldtidsstilling (37 timer). Løn tilbydes efter dine kvalifikationer.
Yderligere information
Læs mere om Bloomingville på www.bloomingville.com.
Hvis du har relevante spørgsmål til jobbet, er du velkommen til at kontakte Kristian Reinevald på tlf. +45 9660 3200 hos PRO&CO, som varetager denne rekruttering for Bloomingville.
Ansøgning
Send din ansøgning samt CV til PRO&CO allerede i dag via knappen ”Søg stillingen” herunder.
Der er ingen ansøgningsfrist, men stillingen ønskes besat hurtigst muligt.
Ansøgningerne behandles og der indkaldes til samtaler løbende.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ikast-Brande Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
PRO&CO A/S, Lassonsvej, 7430 Ikast
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5916452