Kantineleder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

- for dig der brænder for at levere gode madoplevelser

 

Da vores nuværende kantineleder har valgt at gå på pension, søger vi en ny kantineleder der sammen med otte engagerede medarbejdere har lyst til at lave mødeforplejning samt sund og spændende mad til ca. 350 ansatte fordelt på tre lokalisationer.

Stillingen:

Dine arbejdsopgaver bliver at effektivisere og udvikle den daglige produktion samt deltage i madproduktion, menuplanlægning, bestilling af varer, oprydning, rengøring og opvask i samarbejde med de øvrige ansatte. Desuden bliver du ansvarlig for ledelse og udvikling af de ansatte i kantinen under hensyn til, at der skal sikres et godt arbejdsmiljø.

Målet er at lave så meget som muligt fra bunden både til kantinen, personalet og mødeservering.

Vi forventer, at:

  • Du har en faglig baggrund og erfaring med kantinedrift
  • Du kan lide at lave sund og velsmagende mad
  • Du er omkostningsbevidst og arbejder aktivt for at mindske madspild
  • Du er kreativ, kan bringe variation og fornyelse ind i hverdagen
  • Du er fleksibel og serviceminded
  • Du er imødekommende, udadvendt og formår at skabe en positiv og god stemning
  • Du er nærværende personaleleder

Faglige kvalifikationer

  • Du har ledelsesmæssig erfaring
  • Du har erfaring med økonomistyring
  • Du kan inspirere andre med dine kreative ideer til produktionen og anretning af maden

Vi tilbyder:

  • En spændende arbejdsplads med muligheder for at videreudvikle dig personligt og fagligt
  • Gode arbejdstider der kan kombineres med et aktivt familie- og fritidsliv
  • Ligefremme, fagligt ambitiøse, omsorgsfulde og ansvarlige kolleger, der gerne vil bevare og fortsat udvikle en attraktiv arbejdsplads, hvor der også er plads til et godt grin og sociale initiativer.

Løn- og ansættelsesvilkår:

  • Arbejdstiden er mandag – torsdag i tidsrummet kl. 7.00 – 14.30, fredag kl. 7.00 – 13.30.
  • Der kan forekomme aftenvagter i forbindelse med byrådsmøder.
  • Der er tale om en 37 timers stilling. 
  • Tiltrædelse den 1. april 2024
  • Løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
  • Ud over løn, har du betalte pauser, betalt arbejdstøj og værnefodtøj, samt 6 ugers betalt ferie om året.

Ansøgning:

  • Ansøgningsfrist fredag den 16. februar 2024 kl.12.00.
  • Ansættelsessamtaler forventes afholdt fredag den 23. februar 2024.

Yderligere information:

Vil du vide mere om jobbet, er du velkommen til at kontakt Økonomichef Sanne Hjorth på telefon: 99604102 eller mail: sahjo@ikast-brande.dk

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ikast-Brande Kommune, Rådhusstrædet 6, 7430 Ikast

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5980785

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet