Ikast-Brande Kommune: Administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Administrativ medarbejder

Administrativ medarbejder søges til Myndighed - Sundhed og ældre

Motiveres du af en hverdag med spændende og varierende arbejdsopgaver inden for økonomi og administration? Så er det måske dig vi søger som vores nye kollega på det administrative område.
Vi ønsker os en kollega som har lyst til at indgå i arbejdsfællesskabet med kolleger inden for administrationen, visitation og hjælpemiddelområdet. Du skal have lyst til være aktiv i udviklingen af smarte arbejdsgange og have flair for IT.

Vi arbejder for at alle kolleger trives på vores arbejdsplads og vores arbejdsmoral er høj. Forventning til dig er at du byder positivt ind og hjælper os med at fastholde vores gode arbejdsmiljø. Du skal kunne arbejde selvstændigt og meget gerne kunne spotte udviklingspotentialer og handle herpå.

Herudover ønsker vi os at du:

  • Er uddannet indenfor kontor og administration og/eller har erfaring med at arbejde i en forvaltning
  • Kan arbejde såvel selvstændigt som en del af et team
  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • Er velformuleret i skrift og tale
  • Kan arbejde systematisk, målrettet og helhedsorienteret
  • Har gode IT-kompetencer, herunder kan anvende excel-systemet samt oplæres i kommunens omsorgssystem.  


Arbejdsopgaverne er mangeartede men i hovedtræk vil de være:

  • Forskelligartede økonomiopgaver, herunder betaling af regninger
  • Administrative opgaver ved bevilling af handicapbiler
  • Bevilling af ansøgninger om handicapkørsel
  • Forberedelse af dagsordner, referatskrivning mv.
  • Personaleadministration i form af sygefraværsindberetninger
  • Generel sekretariatsbetjening.

Vi anser os selv som et en dynamisk og modig organisation som fortsat er under udvikling. Vi er mange engagerede kolleger, som sætter pris på et godt kollegialt arbejdsmiljø. Vores hverdag er præget af Ikast-Brande Kommunes værdier omkring dialog, tillid og ansvarlighed.

Løn- og ansættelsesforhold:
Stillingen er en fast stilling på 27 timer ugentligt med start 1. november 2023 eller efter aftale.

Løn- og ansættelsesvilkår sker i forhold til gældende overenskomst. Ansættelsesstedet er i Ikast.

Hvis du gerne vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Leder af Myndighed Stinne Mensberg på tlf. 4132 4590.

Ansøgning:
Send din ansøgning, CV og relevante dokumenter senest den 14.09.2023 kl.12:00.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 19.09.2023.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

Ikast-Brande Kommune, Sjællandsgade 6, 7430 Ikast

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-09-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://ikast-brande.career.emply.com/ad/administrativ-medarbejder/jjh03u/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5897943

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet