Erfaren bogholder søges til håndtering af løn og regnskab i Ikast

Profilbillede
dato

Vi søger en erfaren og dygtig bogholder med ekspertise inden for lønadministration for en virksomhed i Ikast.

Du vil være med at styrke økonomiafdeling der i dag består mellem 5-10 medarbejder.

Den ideelle kandidat vil være ansvarlig for nøjagtig og effektiv håndtering af lønrelaterede opgaver samt sikre overholdelse af gældende lovgivning og virksomhedens retningslinjer.

Er det dig vi søger? Bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail lan@jobteam.dk mærket "LAN-TIB-U16".

Arbejdsopgaver

  • Kreditor & Debitor
  • Afstemning af Bank
  • Administrere og behandle løn for medarbejdere på tværs af organisationen.
  • Sikre korrekt indberetning af løndata til myndighederne.
  • Håndtere eventuelle spørgsmål eller udfordringer vedrørende løn og lønrelaterede forhold.
  • Udføre regelmæssig kontrol og revision af lønregnskaber for at sikre nøjagtighed.
  • Samarbejde med HR-afdelingen for at sikre korrekt behandling af ansættelsesforhold.
  • Ad hoc opgaver

Faglige Kvalifikationer

  • Minimum 4 års erfaring inden for bogholderi og lønadministration.
  • Stærke færdigheder inden for regnskab og talforståelse.
  • Grundig kendskab til lovgivning og regler på lønområdet.
  • Fremragende kommunikationsevner på dansk, både skriftligt og mundtligt.
  • Kendskab til e-conomics

Personlige kvalifikationer

  • Evnen til at arbejde selvstændigt samt i teams.

Særlige forhold

  • En spændende mulighed for at arbejde i en dynamisk virksomhed med et positivt arbejdsmiljø.
  • Mulighed for faglig og personlig udvikling.
  • Attraktiv lønpakke og gode personalegoder.
  • Mulighed for at blive en del af et økonomiteam bestående af 8 andre kollegaer.
  • Meget fleksible arbejdstider.

Ansøgning:

Ved interesse i stillingen bedes du kontakte JobTeams konsulent, Laust Nielsen, gennem mail lan@jobteam.dk mærket "LAN-TIB-U16".

Virksomheden ønsker ikke personlige henvendelser grundet presset bemanding, hvorfor al kontakt føres gennem JobTeam.

Ved ansøgning skal oplyses følgende:

  • Opdateret CV - Cv'et skal være på dansk og inkludere de enkelte opgaver under hver ansættelse - alternativt kan dette uddybes i mailen)
  • Dit lønniveau - min-max - konkret løn vil diskuteres til en eventuel samtale ud fra erfaring og kompetencer
  • Eventuel opstartsdato
  • Referencepersoner og kontaktoplysninger for seneste ansættelser

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Platanvej, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-05-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6032026

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet