BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du klar til at tage din karriere til næste niveau? Du får her muligheden for at bruge dine kompetencer inden for økonomi til at skabe reelle resultater. Pardon Clothing søger en engageret økonomimedarbejder, der ønsker at tage et stort og selvstændigt ansvar på en fleksibel arbejdsplads, hvor der kort vej fra tanke til handling. Er det dig? Så læs med her!
Som Pardon Clothings nye økonomimedarbejder kan du se frem til…
- En alsidig stilling med et bredt ansvarsområde, hvor du vil være involveret i alle aspekter af driften af virksomhedens økonomifunktion. Dette giver dig en unik mulighed for at udforske og tackle en bred vifte af opgaver, og du er dermed sikret en varieret og udfordrende hverdag.
- Et tæt samarbejde med CFO og CEO samt en bred vifte af interne samarbejdspartnere, herunder salg og indkøb. Du får rig mulighed for at skabe relationer og samarbejde på tværs af organisationen.
- En kultur, hvor initiativer og idéer hurtigt omsættes til handling, og hvor din stemme bliver hørt. Her får du rig mulighed for at bidrage med dine inputs til processerne og sætte dit præg på udviklingen af økonomifunktionen.
Dine vigtigste opgaver bliver…
Som økonomimedarbejder bliver du involveret i alle aspekter af driften af økonomifunktionen, og dit vigtigste mål bliver at sikre nøjagtighed og effektivitet i virksomhedens økonomiske processer. Dit primære fokus vil være på klassisk finans-, debitor- og kreditorbogholderi, men afhængig af din baggrund og interesseområder kan stillingen tilpasses. Dine opgaver inkluderer et tæt samarbejde med CFO, og du vil desuden få mulighed for at bidrage til optimering af processerne.
Mere konkret kommer du til at arbejde med opgaver inden for:
- Bogføring af kladder og banktransaktioner
- Kreditorbogholderi: Registrering af fakturaer, opdatering af kreditorliste og administration af udlæg
- Debitorbogholderi: Udsendelse af betalingspåmindelser og kontoudtog
- Lønbogholderi: Bogføring af løn og afstemning af lønkonti
- Momsindberetning samt diverse offentlige indberetninger.
- Afstemning og klargøring til årsafslutning
Du vil blive klædt godt på til rollen af den nuværende økonomiassistent og CFO, som vil introducere dig til arbejdsprocesserne og kulturen.
For at få succes i jobbet er der følgende forventninger til dig…
For at trives og lykkes i denne rolle er det vigtigt, at du kommer med en relevant uddannelse og en god forståelse for finans-, debitor- og kreditorbogholderi. Det er ideelt, hvis du har erfaring fra forskellige områder inden for økonomifunktionen – eller hvis du besidder mere specialiserede færdigheder, men samtidig er klar til at udforske et bredere ansvarsområde.
Da ERP-systemet, som anvendes, er Dynamics 365 Business Central, vil erfaring med dette være en fordel. Du taler og forstår dansk og engelsk, og da virksomheden betjener en del tysktalende kunder, vil tyskkundskaber desuden være en fordel, men det er ikke et krav.
Du trives med et bredt ansvarsområde og mange forskellige opgaver. Du er en mester i at strukturere og organisere dine opgaver og idéer og har et skarpt blik for detaljerne, hvilket sikrer nøjagtighed i alt, hvad du beskæftiger dig med. Desuden får du nemt øje på muligheder for at optimere og forenkle processer.
Selvstændighed er vigtigt, da du vil have ansvaret for at planlægge og styre din egen arbejdsdag. Som tovholder på projekter er du god til at bevare overblikket og sikre, at alt forløber smidigt. Du har en naturlig tilbøjelighed til at dobbelttjekke tingene for at sikre nøjagtighed og kvalitet.
Om Pardon Clothing
Pardon Clothing, som blev etableret i år 2000, designer og producerer kvalitetstøj til modebevidste kvinder i alle størrelser og er særligt kendte for deres ekspertise inden for plus size kollektioner. Målet er at bringe empowerment – magt, kraft og styrke – gennem produkterne til den enkelte kvinde og hendes unikke personlighed. Pardon Clothing består i dag af syv brands: Pont Neuf, Adia, Elton, Chalou, Sempre Piú, Elinette og Lind. Virksomheden betjener kunder i hele Norden og Europa og har i Ikast et dedikeret team på 25 medarbejdere.
Ansøgning og kontakt
Der er som udgangspunkt tale om en fuldtidsstilling, men tøv ikke med at søge jobbet, hvis du er på udkig efter en deltidsrolle, da vi søger den rette person til jobbet og er villige til at finde en løsning, der passer begge parter.
Rekruttering til stillingen foregår i samarbejde med PRO&CO. Send dit CV og gerne et par ord om, hvorfor stillingen er spændende for dig, via knappen ”Søg stillingen” herunder. Vi behandler de indkomne ansøgninger og indkalder til samtaler løbende.
Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ikast-Brande Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
PRO&CO A/S, Lassonsvej, 7430 Ikast
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 14-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6033195