Vil du være med til at sikre at alle de dygtige energikonsulenter i firmaet får den perfekte mødeplan og samtidig arbejde med andre opgaver?
For vores kunde Klimadan søger vi en medarbejder som elsker at snakke med kunder (afdække behov og mødebooke), og som forstår at planlægge. Da den del ikke er et fuldtidsjob ligeledes at arbejde med eksempelvis marketing, ordrebehandling eller andre opgaver i salgsafdelingen.
Klimadan arbejder dagligt for at være en del af den grønne omstilling.
Virksomheden hjælper både private boligejere, landbrugs- og erhvervskunder med at finde de rigtige grønne varmeløsninger til deres virksomhed eller hjem. Med over 40 års erfaring, egne montage- og servicebiler samt en solid rådgivning, sikrer Klimadan, at kunden får en god og tryg oplevelse hele vejen igennem processen.
Salgsafdelingen består i dag af landbrugs-, erhvervs- og boligsælgere. De er placeret i forskellige dele af landet. Den administrative del af salget er placeret i Ikast. Denne stilling er placeret i Ikast og er en del af boligsegmentet med reference til salgslederen for dette område. Indholdet i stillingen kan være:
Mødebooking: Ringe til potentielle kunder som har bedt om yderligere oplysninger og et eventuelt besøg af en af energikonsulenterne.
Rådgivning: Telefonisk starte rådgivningen af kunderne og herunder afdække behov hos kunden.
Planlægning: Aftale og planlægge besøg af en energikonsulent efter kunden behov og energikonsulentens kalender. Dettte på en måde så konsulentens arbejdsdag bliver så effektiv som muligt.
Marketing, ordrebehandling eller andre opgaver i salgsafdelingen: Alt efter hvad du kan bidrage med, så løse enten marketings opgaver, ordrebehandle eller andre opgaver i salgsafdelingen, da mødebooking ikke fylder en hel arbejdsag.
Faglige kvalifikationer:
- Du har måske en faglig eller administrativ uddannelse
- Du må meget gerne have erfaring fra mødebooking men ikke et krav
- Du taler perfekt dansk og har en behagelig ”telefonstemme”
- Du interesserer dig for og har forståelse af hvor forskellige vi er som mennesker
- Har du kendskab til Business Central eller Navision er det en fordel men ikke et krav
Personlige kvalifikationer:
- Du er udadvendt og finder det naturligt at tale med mennesker
- Du er strukturet og kan bevare overblikket – også i pressede situationer
- Du ved hvornår man skal lytte og hvornår man skal tale
- Du har ud over flair for mødebooking også interesse for andre opgaver såsom marketingsdisiplinerne eller måske interesse for andre opgaver i salgsafdelingen
Yderligere informationer:
- Der er ordnede forhold med overenskomst gennem Dansk Industri.
- Virksomheden har personaleforening som er med til at sikre det sociale fællesskab.
Hvis du ønsker flere oplysninger eller ønske at søge telefonisk bedes du kontakte konsulent Jens Peter Kristensen – telefon +45 4117 7868. Du kan finde flere oplysninger om firmaet her: KLIMADAN
Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt. Stillingen lukkes, når den rigtige kandidat er fundet.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ikast-Brande Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JP KRISTENSEN ApS, Thrigesvej, 7430 Ikast
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 09-01-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6149350