Bliv en del af Ikast-Brande Kommune som kontorelev og form din egen fremtid

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Skab din fremtid – Bliv kontorelev ved Ikast-Brande kommune
 

Ikast-Brande Kommunes administration søger en elev til ansættelse pr. 1. september 2024. Vi kan tilbyde dig en attraktiv uddannelse, hvor du er med til at sætte dagsordenen for din elevtid. Vi har dygtige elevansvarlige, som har mange års erfaringer med at give vores elever de bedste rammer for faglig og personlig udvikling. Ikast-Brande Kommune er en lille organisation, hvor vi værdsætter samarbejde på tværs og du vil derfor opnå et stort netværk.

Ikast-Brande Kommune tilbyder:
  • Et godt arbejdsmiljø
  • Medansvar- og indflydelse
  • En alsidig hverdag, med mange spændende opgaver
  • En uddannelse hvor du er med til at skabe din egen fremtid
  • En uddannelse som åbner mange karrieremuligheder
  • Et stærkt socialt og kollegialt sammenhold
  • Mulighed for videreuddannelse efter endt elevtid
Vi ser gerne at du:
  • Har gode samarbejdsevner
  • Kan arbejde selvstændigt
  • Er klar til en travl og alsidig hverdag
  • Har gåpåmod og er nysgerrig
  • Tager ansvar for egen læring
  • Er en dynamisk kollega med godt humør
  • Er med til at bidrage til en god arbejdsplads
  • Har gode kommunikationsevner, samt et højt serviceniveau

Arbejdsopgaver:

Arbejdsopgaverne vil variere alt afhængig af, hvilken afdeling du bliver ansat i. Du kan læse mere om arbejdsopgaverne i de forskellige afdelinger via nedenstående link:

https://ikast-brande.dk/job/uddannelser-hos-ikast-brande-kommune/kontorelev-ved-administrationen/afdelingerne

Adgangskrav til kontoruddannelsen:
  • EUX – eksamen
  • HG – Grundforløbsbevis med adgang til kontor med speciale i offentlig administration
  • HHX
  • STX/HTX/HF eksamen – suppleret med 5 ugers grundforløb ved handelsskolen

Husk at vedlægge dokumentation for din uddannelse som bilag til din ansøgning, for at komme i betragtning til stillingen. Forventer du at afslutte din uddannelse i sommeren 2024, skal det fremgå tydeligt af din ansøgning. Du skal desuden vedlægge en kopi af dine termins – og standpunktskarakterer.

Er du over 25 år, bedes du vedhæfte en RKV.

Løn og ansættelsesforhold:

Er du under 25 år, er satserne er pr. 01. april 2024 således:
1. år er lønnen 15.577,77 kr. pr. måned.
2. år er lønnen 16.395,54 kr. pr. måned.

Er du over 25 år ved uddannelsens start, eller bliver det i løbet af din uddannelse, får du voksenelevløn, som udgør 23.680,00 kr. pr. måned samt pension.

Øvrige ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst.

For yderligere information om stillingen – klik på linket: kontorelev.ikast-brande.dk

Ansøgning:

Der er ansøgningsfrist mandag den 01. juli kl. 16:00.

Ansættelsessamtalerne vil bliver afholdt løbende.

Er du i tvivl om din uddannelse er adgangsgivende, kan du kontakte en studievejleder. Er du over 25 år og ikke i gang med en EUX, bedes du få udarbejdet en RKV på din Handelsskole.

Ikast-Brande Kommune opfordrer alle til at søge stillingen uanset køn, alder, etnisk baggrund, handicap m.v. 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Ikast-Brande Kommune, Rådhusstrædet 6, 7430 Ikast

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 01-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6070363

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet