Administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Administrativ medarbejder søges til Myndighed - Sundhed og ældre

Motiveres du af en hverdag med spændende og varierende arbejdsopgaver inden for økonomi og administration?
Har du flair for IT, og motiveres du af ansvar og selvstændighed?

Så har du nu mulighed for at blive en del af holdet.

Dine nye arbejdsopgaver vil i hovedtræk være:

  • Forskelligartede økonomiopgaver, herunder betaling af regninger
  • Administrative opgaver ved bevilling af handicapbiler
  • Bevilling af ansøgninger om handicapkørsel
  • Forberedelse af dagsordner, referatskrivning mv.
  • Personaleadministration i form af sygefraværsindberetninger
  • Generel sekretariatsbetjening

For at løse dem, forventer vi, at du:

  • Trives i en afdeling med mange bolde i luften.
  • Er uddannet indenfor kontor og administration og/eller har erfaring med at arbejde i en forvaltning.
  • Kan arbejde såvel selvstændigt som en del af et team.
  • Har gode kommunikations- og samarbejdsevner.
  • Er velformuleret i skrift og tale.
  • Kan arbejde systematisk, målrettet og helhedsorienteret.
  • Har gode it-mæssige kompetencer, herunder kan anvende excel-systemet samt oplæres i kommunens omsorgssystem  

Til gengæld tilbyder vi:

  • Et arbejde i en dynamisk organisation under udvikling.
  • Mange engagerede kolleger, som sætter pris på et godt kollegialt arbejdsmiljø.
  • En hverdag præget af Ikast-Brande Kommunes værdier omkring dialog, tillid og ansvarlighed.
  • Et job med stor kompetence og høj grad af selvstændighed.
  • Gode udviklingsmuligheder i et spændende samarbejds- og arbejdsmiljø.

Løn- og ansættelsesforhold:
Stillingen er en fast stilling på 27 timer ugentligt med start 15. august 2023 eller efter aftale

Løn- og ansættelsesvilkår sker i forhold til gældende overenskomst. Ansættelsesstedet er i Ikast.

Hvis du gerne vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Leder af Myndighed Stinne Mensberg på tlf. 4132 4590.

Ansøgning:
Send din ansøgning, CV og relevante dokumenter senest den 25.06.2023 kl.8:00.
Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 28.06.2023.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid

-Arbejdsgiver:

Ikast-Brande Kommune, Sjællandsgade 6, 7430 Ikast

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://ikast-brande.career.emply.com/ad/administrativ-medarbejder/fr456v/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5850930

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet