Administrativ medarbejder med interesse for HR og organisationssystemer

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du på udkig efter en spændende administrativ stilling, hvor der er mange forskellige bolde i luften på samme tid? Så er denne stilling lige noget for dig! 

Vi søger en administrativ medarbejder til Erhvervs- og Fritidsafdelingen i Ikast-Brande Kommune. Afdelingen er den centrale stabsfunktion og opgaverne spænder vidt og omfatter bl.a. HR og kommunikation samt betjening af både direktion og byråd.

Vores nye administrative medarbejder skal være struktureret og have et stort servicegen. Dine administrative kompetencer skal være i top, og du skal motiveres af en meget varierende hverdag.

Du skal arbejde rigtig meget med HR-relaterede opgaver, herunder  rekruttering, MED- og arbejdsmiljøorganisationen, introduktionsforløb og organisationsssystemer. Men du skal også holde styr på afdelingens kontrakter, arbejde med GDPR og SBSYS samt være inddraget i ledelsesbetjening

Pt. arbejder vi på et nyt onboarding-koncept for nye medarbejdere. Et projekt som du vil blive en naturlig del af.


Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Ansvarlig for kommunens rekrutteringssystem Emply
  • Koordination og administration af MED- og arbejdsmiljøuddannelser på tværs af organisationen
  • Betjening af Med-Administration udvalget og deltagelse i møderne som sekretær
  • Understøttelse af udviklingstiltag inden for HR og arbejdsmiljø 
  • Overblik over afdelingens kontrakter og opfølgning herpå
  • Hjælpe med tømning af kommunens hovedpostkasse
  • Ledelsesbetjening 

For den rette profil vil der også være mulighed for at blive DISC-certificeret og dermed bidrage til ansættelsesprocesser rundt i organisationen.

Struktureret og servicemindet profil

Det vil være en stor fordel, hvis du har kommunal erfaring. Kendskab til bl.a. Emply, ØS og SBSYS vil ligeledes være et plus, men det er ikke et krav. Vi skal nok sørge for en grundig oplæring. 

For at trives i jobbet kræver det, at du arbejder systematisk med sans for detaljerne i opgaverne. Du er god til at holde overblikket og sætter en ære i at overholde deadlines samt at levere arbejdsopgaver af høj kvalitet, uden at gå på kompromis med serviceniveauet.


På baggrund af ovennævnte søger vi en medarbejder, der

  • gerne har erfaring med flere at de nævnte opgaver
  • er struktureret og  følger opgaverne til dørs
  • kan samarbejde med mange forskellige aktører
  • arbejder selvstændigt – men også sammen med kollegaer om nogle af opgaverne
  • er god til at kommunikere – både mundtligt og skriftligt
  • er uhøjtidelig og besidder et godt humør

Uddannelsesmæssigt tænker vi, at du enten har en kontoruddannelse eller er uddannet administrationsbachelor.

Erhvervs- og Fritidsafdelingen – din nye arbejdsplads

Erhvervs- og Fritidsafdelingen har til huse på Rådhuset i Ikast. Vi er en afdeling som arbejder med mange forskellige opgaver. Ud over erhverv og fritid er der i afdelingen kollegaer som arbejder med HR, kommunikation og udvikling.

Du får 16 kompetente og engagerede kollegaer, som er gode til at hjælpe hinanden. Vi har alle en travl hverdag, men vi har fokus på at afsætte tid til videndeling og sparring og hjælp til kollegaer, som har brug for en ekstra hånd med at komme i mål med opgaverne. Du bliver en del af en afdeling, hvor der er højt til loftet og plads til selvstændighed. Vi er en arbejdsplads, hvor vi praktiserer dialog, tillid og ansvarlighed.


Løn- og ansættelsesforhold:
Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.
Tiltrædelse pr. 1. december 2023 eller snarest muligt.

 

Ansættelsessamtaler:
1. samtalerunde finder sted mandag den 23. oktober 2023 eller onsdag den 25. oktober 2023

2. samtalerunde vil finde sted fredag den 27. oktober 2023

Imellem samtale 1 og 2 bliver der gennemført en DISC test
 

Yderligere information
Har du spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte HR-chefkonsulent Gitte Juulsgård på tlf.: 9960 4027 eller erhvervs- og fritidschef Lone Jager Neldeberg på tlf. 5139 8590.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Ikast-Brande Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Ikast-Brande Kommune, Rådhusstrædet 6, 7430 Ikast

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5914485

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet