BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
I Danmarks grønne erhvervskommune søger vi en engageret dataanalytiker og udviklingskonsulent, der kan bidrage til fortsat udvikling af samarbejdet med virksomhederne omkring arbejdskraft, samt i forhold til at få ledige i job.
Dine hovedopgaver
- Servicere arbejdsmarkeds- og borgerservicechefen, ledergruppen og det politiske niveau, herunder Arbejdsmarkedsforum med sagsfremstillinger, data, analyser, sparring, oplæg og notater
- Bistå med udformning og implementering af politikker og strategier
- Ledelse og evaluering af projekter - internt og på tværs af organisationen
- Facilitering af møder og udviklingsprocesser i afdelingerne
- Udarbejde puljeansøgninger og opfølgning på eksisterende puljebevillinger.
- Følge data på arbejdsmarkedsområdet
- Udarbejde analyser på baggrund af data på arbejdsmarkedsområdet
- Sikre indsigt i afdelingens IT-systemer, anvendelse og implementering
Dine faglige kompetencer
- Relevant videregående uddannelse eks. AC-niveau, gerne med erfaring eller interesse for arbejdsmarkedsområdet
- Relevant metodisk værktøjskasse med f.eks. analyse, politik, projektledelse og procesledelse
- I stand til at formidle komplicerede problemstillinger skriftligt som mundtligt
- God procesforståelse og evne til at sikre processer, der giver resultat.
Dine personlige kompetencer
I Ikast-Brande Kommune arbejder vi med afsæt i værdierne dialog, tillid og ansvarlighed.
Det stiller krav til, at udviklingskonsulenten:
- Arbejder selvstændigt, struktureret og resultatorienteret
- Skaber relationer og samarbejder – også på tværs mellem direktørområder med både ledere og medarbejdere og kan indgå i eksterne samarbejder
- Er opsøgende og udviklende – på ideer og muligheder, også ift. samarbejdspartnere
- Forståelse for politiske og administrative processer.
Til gengæld tilbyder vi
- Et spændende job i Danmarks Grønne erhvervskommune med mange og forskelligartede opgaver og højt til loftet
- En mental frikommune, hvor man har mod på at tænke og afprøve nyt
- Et stærkt DNA, samt et værdisæt omkring tillid, dialog og ansvarlighed
- Gode kolleger, som står parat med faglig sparring
- Fleksibilitet og mulighed for hjemmearbejde.
Løn- og ansættelsesforhold
Den ugentlige arbejdstid er på 37 timer, og ansættelse sker på overenskomstmæssige vilkår.
Din arbejdsplads vil være på Rådhuset i Ikast, hvor du vil blive en del af et team på 5 medarbejdere med reference til Arbejdsmarkeds- og borgerservicechefen.
Stillingen forventes besat fra 1. april 2024. Løn fastsættes efter forhandling med vedkommende forhandlingsberettigede organisation og ud fra principperne i ”Ny løn”.
Ansøgningsfrist: torsdag den 22. februar 2024 kl. 8.00
Ansættelsessamtale: forventes afholdt tirsdag den 27. februar 2024.
Yderligere informationer:
Hvis du vil vide mere, er du velkommen til at kontakte Arbejdsmarkeds- og borgerservicechef Charlotte Sørensen på telefon 81617516.
Du kan også finde oplysninger på kommunens hjemmeside www.ikast-brande.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Ikast-Brande Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Ikast-Brande Kommune, Rådhusstrædet 6, 7430 Ikast
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5985501